Regulamin Selfie Station
Każdy z odwiedzających ma obowiązek zapoznać się z regulaminem obiektu oraz stosować do zapisów w nim zawartych. Wchodząc do „Selfie Station” zwanego niżej – „muzeum” akceptujesz poniższy regulamin. Podmiotem prowadzącym działalność w zakresie “Selfie Station” zwanym niżej organizatorem są:Targi Lublin S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Dworcowa 11, 20-406 Lublin; NIP PL946-21-83-910.
§ 1 Informacje ogólne
- Selfie Station jest to miejsce, gdzie odwiedzający mogą wykonać zdjęcia oraz filmy na własny użytek przy unikalnych scenografiach, rekwizytach oraz scenach iluzji.
- Każda osoba przed udaniem się do muzeum powinna sprawdzić aktualne informacje o godzinach i terminach otwarcia muzeum, a także o ewentualnych ograniczeniach dostępności atrakcji w dniu planowanego przyjazdu.
- Ze względu na wielkość przestrzeni muzeum i charakter ekspozycji, istnieją ograniczenia co do liczby zwiedzających, którzy mogą jednocześnie przebywać w obiekcie. W związku z powyższym organizator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wpuszczania zwiedzających w przypadku przekroczenia limitu osób.
- Maksymalny czas zwiedzania obiektu wynosi do 60 minut. W przypadku wyrażenia chęci przedłużenia czasu zwiedzania należy skonsultować to z obsługą obiektu i ewentualnie dokupić bilet
- Muzeum zastrzega sobie prawo do wyłączenia niektórych pomieszczeń wystawienniczych i elementów ekspozycji.
- Muzeum zastrzega sobie prawo do zmiany scenografii bez uprzedniego informowania o tym.
- W celu zachowania porządku i zapewnienia bezpieczeństwa obiekt jest monitorowany.
- Korzystanie z szatni jest bezpłatne. Targi Lublin S.A. nie ponoszą odpowiedzialności za kradzież lub zniszczenie pozostawionego w szatni mienia. W przypadku zagubienia klucza od szafki w szatni lub jego uszkodzenia zwiedzający ponosi koszt wymiany zamka, który wynosi 20 zł.
§ 2 Osoby niepełnoletnie
- Osoby nieletnie w wieku poniżej 12 roku życia mogą przebywać na terenie muzeum wyłącznie za zgodą i pod stałą opieką rodziców lub ich opiekunów prawnych, bądź osób wskazanych w § 3 ust. 3 regulaminu. Personel muzeum nie jest zobowiązany do sprawowania opieki nad niepełnoletnimi.
- Rodzice i opiekunowie zobowiązani są pouczyć podopiecznych o treści niniejszego regulaminu oraz regulaminów i zasad korzystania z poszczególnych atrakcji, jak również o obowiązku ich przestrzegania.
- Rodzice i opiekunowie zobowiązani są do nadzoru nad zachowaniem i bezpieczeństwem podopiecznych, a także nad przestrzeganiem przez nich regulaminu.
- Za szkody wyrządzone przez niepełnoletnich odpowiadają rodzice lub prawni opiekunowie.
§ 3 Grupy zorganizowane
- Grupa zorganizowana – grupa uczestników licząca minimum 15 osób, dla których zakupu biletów na wydarzenie dokonał jeden nabywca.
- Opiekun grupy zorganizowanej jest zobowiązany pouczyć podopiecznycho treści niniejszego regulaminu.
- Grupy zorganizowane muszą przebywać pod stałą opieką opiekuna. Opiekun zobowiązany jest do nadzoru nad zachowaniem i bezpieczeństwem podopiecznych, a także nad przestrzeganiem przez nich regulaminu.
§ 4 Zasady obowiązujące w przestrzeni “Selfie Station”
- Niezmiernie ważne jest dla nas zachowanie dobrej atmosfery, bezpieczeństwa i porządku w muzeum, dlatego na terenie Selfie Station zabronione jest:
- Wnoszenie i spożywanie wszelkiego rodzaju napojów i jedzenia, w tym również gumy do żucia, środków odurzających i innych używek,
- Palenie papierosów i e-papierosów,
- Wnoszenie opakowań szklanych, puszek, ostrych narzędzi, substancji zakazanych oraz innych niebezpiecznych przedmiotów,
- Korzystanie z przestrzeni muzeum przez osoby, które spożywały alkohol lub inne środki odurzające. Obsługa ma prawo zabronić wstępu do muzeum i korzystania z atrakcji osobom, u których istnieje podejrzenie przebywania pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Bieganie w przestrzeni muzeum,
- Niszczenie infrastruktury, urządzeń i wszelkich przedmiotów znajdującej się w przestrzeni muzeum,
- Wsiadanie na jednorożca.
- Wieszanie się na eksponatach zamocowanych do ścian, zdejmowanie oraz przestawianie dekoracji.
- Wprowadzanie zwierząt,
- Zakłócanie porządku i przeszkadzanie innym zwiedzającym,
- Robienie zdjęć oraz nagrywanie filmów przez zwiedzających dozwolone jest wyłącznie w celach prywatnych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych osób trzecich przez innych zwiedzających, m.in. poprzez upublicznienie wizerunku osób trzecich bez ich zgody.
- Wykonywanie wszelkiego rodzaju sesji komercyjnych czy jakiekolwiek lokowanie produktu jest odpłatne i wymaga osobnej zgody organizatora. W celu jej uzyskania zapraszamy do kontaktu mailowego: d.kulik@targi.lublin.pl lub telefonicznego: 797 970 238.
- W czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych (śnieg, deszcz) prosimy o zmianę obuwia przed wejściem do atrakcji.
- Wystrój oraz rekwizyty są własnością Targów Lublin S.A. Prosimy o nie niszczenie elementów scenografii i wyposażania. Za spowodowane szkody odpowiada sprawca, a w przypadku nieletnich ich prawny opiekun.
- Za uszkodzenie lub zniszczenie elementów dekoracyjnych obowiązuje kara w wysokości 500 zł (pięćset złotych).
- Pobyt w muzeum osób zachowujących się agresywnie w sposób zagrażający bezpieczeństwu innych osób lub eksponatów, utrudniających korzystanie z atrakcji innym zwiedzającym lub wywołujących zakłócenia porządku publicznego i nie stosujących się do regulaminu lub poleceń obsługi może zostać skrócony bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów za bilet wstępu na wydarzenie.
- Właściciel muzeum nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób nie przestrzegających regulaminu.
§ 5 Bilety wstępu
- Nabywca dokonując zakupu biletu akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu oraz zasad korzystania z atrakcji zawartych w niniejszym regulaminie.
- Rodzaje biletów i ich ceny, a także krąg osób uprawnionych do korzystania z poszczególnych rodzajów biletów określa cennik, publikowany na stronie selfiestation.pl oraz udostępniony przy kasie Selfie Station.
- Bilet umożliwia wstęp do przestrzeni muzeum w dniu i o godzinie oznaczonych na bilecie.
- Bilet upoważnia do jednorazowego wejścia do przestrzeni muzeum i korzystania z atrakcji w czasie 60 minut.
- Zakup biletu zniżkowego związanego z określonym wiekiem uwarunkowany jest uprzednim okazaniem dokumentu potwierdzającego wiek zwiedzającego.
- Bilet można zakupić w kasie muzeum lub poprzez stronę tobilet.pl/selfie-station.html W kasie można dokonać płatności gotówką w polskich złotych i kartą płatniczą.
- Nie ma możliwości zwrotu zakupionego biletu on -line zgodnie z art. 38 ust. Prawa Konsumenta. Jest możliwość zmiany daty wstępu, jednak nie później niż 5 dni roboczych przed datą planowanej wizyty.
- Zakup biletu do muzeum oraz wydarzenie specjalne w przestrzeni muzeum jest równoznaczne z akceptacją możliwości wykorzystania Państwa wizerunku przez organizatora – dotyczy udostępnienia zdjęć na stronie selfiestation.pl oraz profilach organizatora w social mediach (tj. Facebook, Instagram, TikTok).
- Personel muzeum może odmówić sprzedaży biletu osobie pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub zachowującej się agresywnie.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Organizator wystawia faktury VAT zgodnie z terminami i warunkami określonymi przez obowiązujące przepisy prawa. Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT, to przed zakupem biletów online prosimy o kontakt z obsługą muzeum.
- Bilet online otrzymany na podany adres mailowy należy wydrukować lub pobrać do pamięci telefonu, tak aby móc okazać go pracownikom muzeum w celu weryfikacji przy wejściu do obiektu, gdzie zostanie odczytany kod kreskowy biletu, uprawniający do korzystania z obiektu.
- Voucher nie jest biletem i nie upoważnia do wstępu na teren wystawy muzeum. Należy go wymienić na bilet wstępu na konkretną datę i godzinę. Można wykorzystać go w okresie 180 dni od daty zakupu. Voucher nie podlega zwrotowi.
§ 6 Reklamacje
- Nabywca ma prawo złożyć reklamację dotyczącą elektronicznego zakupu biletu lub jakości świadczonych usług w terminie do 14 dni roboczych od daty zdarzenia.
- Reklamację można złożyć mailowo na adres reklamacje@tobilet.pl lub przy stanowisku kasowym w obiekcie muzeum. W reklamacji należy wskazać przyczynę jej składnia, podać numer biletu lub numer rezerwacji oraz dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko oraz dane kontaktowe tj. numer telefonu, adres email).
- Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującemu w formie pisemnej lub elektronicznej (wiadomość e-mail) na wskazany przez reklamującego dane kontaktowe w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo złożone reklamacje oraz za niedostarczenie wiadomości reklamacyjnej w przypadku jej zatrzymania przez system antyspamowy programu pocztowego.
- Nabywca ma prawo dokonać zwrotu biletu oraz żądać zwrotu jego kosztu w przypadku, gdy wydarzenie nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie organizatora. Zwroty za bilety zakupione zarówno w kasie biletowej, jak i online odbywają się przelewem na wskazane konto bankowe w ciągu 30 dni roboczych po okazaniu dowodu zakupu.
§ 7 Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”), informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Spółka Targi Lublin S.A.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@targi.lublin.pl
- Obiekt muzeum jest objęty monitoringiem. Państwa dane osobowe w postaci wizerunku są przetwarzane w ramach monitoringu wizyjnego, tj. za pomocą urządzeń rejestrujących obraz. Zgromadzone w ten sposób dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionych celów administratora danych osobowych, którymi są ochrona osób oraz mienia na terenie Selfie Station jak również zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznych, które mogą otrzymywać dane osobowe pozyskane w drodze monitoringu w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii Europejskiej lub prawem państwa członkowskiego. Takimi podmiotami mogą być zwłaszcza ograny ścigania oraz sądy.
- Dane z monitoringu są przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.
- Jako osoby zarejestrowane na monitoringu mają Państwo prawo żądania: sprostowania danych w zakresie i na zasadach określonych w art. 16 RODO, usunięcia danych w zakresie i na zasadach określonych w art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania w zakresie i na zasadach określonych w art. 18 RODO, dostępu do danych w zakresie i na zasadach określonych w art. 15 RODO, przeniesienia danych w zakresie i na zasadach określonych w art. 20 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych osobowych w zakresie i na zasadach określonych w art. 21 RODO.
- Przysługuje Państwu, w zakresie dotyczących Państwa danych osobowych, prawo wniesienia skargi w zakresie ich przetwarzania do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści regulaminu w każdym czasie. Aktualny Regulamin będzie dostępny zarówno na stronie internetowej jak i przy kasie biletowej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia innych opłat niż zawarte w cenniku na wstęp na poszczególne imprezy okolicznościowe.
- Regulamin wszedł w życie z dniem 15.09.2022 r.